Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna www.poreba2.fora.pl
Inwestycje mieszkaniowe na Węglinku i Porębie w Lublinie. PPH Orion, Willowa II, WIKANA, BUDOM, LUK.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ul. Wiadukt na os. Poręba
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna -> Informacje dotyczące dzielnicy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:30, 07 Wrz 2009    Temat postu:

Własnoręcznie "robiona" mapa (wiać także częśc mojej ręki) Wink




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 21:39, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Dnia 19.09.2009r został ogłoszony przetarg na budowę ul. Wiadukt. Termin składania ofert jest wyznaczony do dnia 28.09.2009r. Zakończenie budowy ul.Wiadukt ma nastąpić do dnia 15.11.2010r.
Ul.Wiadukt (KDZ) zmienia nazwę na ul. Granitową.

Poniżej ogłoszenie przetargu oraz link do strony UM.

Ogłoszenie o zamówieniu

Osoba
Data
Lublin: Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociagową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn.
Numer ogłoszenia: 324266 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

Adres strony internetowej zamawiającego: [link widoczny dla zalogowanych]
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociagową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn; b) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego; c) obsługę geodezyjną prowadzonych robót w liniach regulujących własności; d) inwentaryzację powykonawczą obejmującą także inwentaryzację organizacji ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.11.27.10-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: a) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej ( min. 1 osoba), - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych ( min. 1 osoba),- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych ( min. 1 osoba),- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( min. 1 osoba) ( podstawa prawna- art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tekst jednolity Dz.U z 2006 r Nr 156, poz. 1118), a także posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ ( min. 3 roboty o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia , co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; d) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych ( sanitarnych lub deszczowych) ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; e) wykonanie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych ( min. 2 roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; f) dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj.:- wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100t/h , z której będzie dostarczana mieszanka i zlokalizowaniu jej w takiej odległości by czas transportu od załadunku do wbudowania mieszanki w warstwę nie przekaraczał 2 ( dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki ( wymagane jest dokładne wskazanie miejsca lokalizacji- nazwa miejscowości, w której zlokalizowana jest wytwórnia i jej odległość do placu budowy podana w kilometrach);- laboratorium, wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych;- układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych ( szt. 1); - skrapiarka ( szt. 1);- szczotka mechaniczna ( szt. 1);- walce stalowe ( szt. 3); - walce ogumione (szt. 3);- samochody samowyładowawcze z przykryciem brezentowym o ładowności min. 10 Mg (szt. 5); - frezarka (szt.1); 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadzenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu nie zostaną zaproszeni do składania ofert. 3. Warunki kwalifikacji: a) doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ roboty o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb - 80 %. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi co najmniej 350,00mb, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium b) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych [ roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb] - 5 %. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego odcinka sieci co najmniej 300,00 mb, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium c) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lud deszczowych) o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych co najmniej 300,00 mb każda - 10%. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych), [ roboty o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych co najmniej 300,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium d) Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych [ roboty o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda] - 5%. W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych o wartości robót o najmniej 100 000,00 zł brutto każda i długości każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci co najmniej 300,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót x 100 x waga kryterium..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz :a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówinienia, lub b) dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d) przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) właściwe uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej,- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych, - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg w klasie drogi nie niższej niż KDZ o wartości robót w branży drogowej bez uzbrojenia, co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka drogi winna wynosić co najmniej 350,00 mb każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości i klasy drogi, wartość oraz datę wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; c) wykaz robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci wodociągowych o wartości co namniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartość oraz daty wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; d) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych ( sanitarnych lub deszczowych) o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci kanalizacyjnych winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda- w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartości oraz datę wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; e) wykaz wykonanych robót w zakresie budowy lub przebudowy sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, przy czym długość każdego wykazanego zrealizowanego odcinka sieci winna wynosić co najmniej 300,00 mb każda - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia z podaniem długości sieci, wartość oraz data wykonania i miejsce wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykaz powinien zawierać pozycje: nazwa, ilość oraz informacja czy Wykonawca dysponuje czy będzie dysponował narzędziami i urządzeniami. W przypadku wytwórni mas bitumicznych wykaz powinien zawierać dodatkowo pozycję ze wskazaniem dokładnego adresu pod którym zlokalizowana jest wytwórnia mas bitumicznych, wydajność wytwórni oraz jej odległość do placu budowy podaną w kilometrach.g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. f) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy (ów) składającego (ych) wniosek tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego (ych) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. dokument wymagany w pkt. 2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 5.2. oświadczenie/ oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt. 1.1 oraz dokumenty wymagane w pkt. 3.1 winny być złożone wspólnie przez wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1 pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w ogłoszeniu oraz dołączyć wszytkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 3. Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy ( uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną) lub przez pełnomocnika wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelnie lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony pieczecią lub w inny spoób umożliwiać odczytanie imienia i nazwiska podpisującego.5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/ parafą osoby upoważnionej.6. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.7. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.7.1. Koperta powinna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych Plac Litewski 1, 20-950 Lublin, pokój nr 3 oraz oznakowana : Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Budowa ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn, i przebudową linii kablowych sn. 8. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia; 8.1.Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. III.2) ogłoszenia: 8.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( o którym mowa w pkt. III.2.1.1. w zakresie pkt. 1.1.2.) winno jednoznacznie wskazywać na wybór ppkt a) lub ppkt b) lub ppkt c) lub ppkt. d). W przypadku wyboru ppkt b) lub ppkt c) lub ppkt d) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.8.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, czy również do zawrcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.8.3. Pełnomocnistwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 9. Pełnomocnictwo, o którym mowa z pkt. 8.2. i 8.3. powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego ( ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 10. Dokumenty wymagane w pkt.III. 2 winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę- poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinno być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 11.Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszytkich dokumentów, załączenie spisu treści wniosku, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w ogłoszeniu oraz ponumerowanie wszytkich stron wniosku. 12. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazać ( z zastrzeżeniem pkt. 1) : - za pomocą telefaksu na numer ( 0-81) 466-30-01; - drogą elektroniczną na e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]; - pisemnie na adres- Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin- 20-950 Lublin, Plac Litewski 1 . 13. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 13.1 w zakresie przedmiotu zamówienia: p. Waldemar Szulc- Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro XI, pokój nr 1117, telefon (0-81) 466-24-38; p. Olga Witek - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro X, pokój nr 1005, telefon (0-81) 466-24-14;13.2. W zakresie procedury: p. Katarzyna Podkańska-Dziubińska- Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon (081) 466-30-14..







Ukryj rejestr zmian
Nazwa informacji: Ogłoszenie o zamówieniu
Wprowadził do BIP: PodkaŃska-DziubiŃska Katarzyna
Data udostępnienia w BIP: 2009-09-18
Wytworzył informację: Podkańska-Dziubińska Katarzyna
Ostatnio modyfikował: PodkaŃska-DziubiŃska Katarzyna
Data modyfikacji: 2009-09-18
Status: Informacja aktualna


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iza
Gość






PostWysłany: Pią 19:57, 04 Gru 2009    Temat postu:

zle wiadomsci z dzisiejszego kuriera lubelskiego ,,,


Artur Jurkowski
2009-12-04 00:27:33, aktualizacja: 2009-12-04 00:29:36

Przedłużenie ul. Jana Pawła II ma zyskać najwięcej na planowanych zmianach w tegorocznym budżecie Lublina. Projekt przesunięć pieniędzy w miejskiej kasie przedstawił właśnie prezydent Adam Wasilewski. Miejscy radni zajmą się nim 17 grudnia.

Zmiany znowu dotkną lubelskich ulic. W odstawkę idzie budowa ul. Wiadukt. Chodzi o połączenie między ul. Agatową na os. Poręba a ul. Jana Pawła II. Prezydent chce ściągnąć z tego zadania 2,36 mln zł.

Pierwotnie pieniądze były przeznaczone na wykup terenów pod budowę ponad 100-metrowego odcinka tej ulicy. Nic z tego nie wyszło. Inwestycja ma być jednak kontynuowana w przyszłym roku. Koszt tego zadania ratusz szacuje łącznie na 11,5 mln zł.

Pieniądze, które może stracić ul. Wiadukt miałyby zasilić pulę środków przeznaczonych na przedłużenie ul. Jana Pawła II. Droga jest oddana do użytku. Wykonawca uporał się z robotami przed czasem. Teraz ratusz reguluje należności. W tym roku, jeśli zmiany zaakceptują radni, trafiłoby na ten cel łącznie 17,7 mln zł. [/list]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 17:59, 23 Gru 2009    Temat postu:

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Osoba
Data


OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA



Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na budowę ulicy Granitowej oznaczonej w planie zagospodarowania jako KDZ, zwanej na roboczo ul. Wiadukt w Lublinie, na odcinku od ul. Jana Pawła II do rejonu trasy Zielonej wraz z oświetleniem, odwodnieniem, sygnalizacją świetlną, siecią wodociągową, budową linii kablowych nn i przebudową linii kablowych sn, wybrana została oferta złożona przez:


Konsorcjum:Lider: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo -Mostowych w Lublinie S.A. ul. Głuska 6, 20-439 Lublin; Partner: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.zo.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki; Partner: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A., ul. Krańcowa 7, 22-100 Lubartów; Partner: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zo.o. w Lublinie, ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin; Partner: MOTA-ENGIL Polska S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków


Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu a jego oferta nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteriów oceny ofert.



Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania ofert:


Firma ( nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy


Liczba punktów w kryterium cena


Razem

Konsorcjum:

Lider: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo -Mostowych w Lublinie S.A. ,

ul. Głuska 6,

20-439 Lublin;

Partner: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.zo.o. w Mińsku Mazowieckim,

ul. Kolejowa 28,

05-300 Mińsk Mazowiecki; Partner: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.,

ul. Krańcowa 7, 22-100 Lubartów; Partner: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zo.o. w Lublinie,

ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin; Partner: MOTA-ENGIL Polska S.A.,

ul. Wadowicka 8W,

30-415 Kraków


100


100

Konsorcjum:Lider: Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. w Lublinie

ul. Składowa 24

20-305 Lublin Partner: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Puławy S.A.

ul. Składowa 1

24-100 Puławy;

Partner: PW ELPIE Spółka zo.o.

ul. Inżynierska 3

20-950 Lublin;

Partner: Jan Pastwa Zakład Instalacji Przemysłowych i Sanitarnych

ul. Żelazowej Woli 11/2

20-836 Lublin



98,58



98,58

Konsorcjum:Lider: Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna w Kraśniku

ul. Kolejowa 6

23-200 Kraśnik; Partner: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe EKOMEL Sp.zo.o.

ul. Wojska Polskiego 21

23-300 Janów Lubelski;

Partner: Przemysław

Jamróz KONTAKT

Instalacje i sieci elektryczne

ul. Ceramiczna 24

23-200 Kraśnik


97,02


97,02

Strabag Sp.zo.o.

ul. B. Brechta 7

03-472 Warszawa



-----------------------

[link widoczny dla zalogowanych]

-


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Śro 18:00, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:41, 14 Sty 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

"Jest też kasa na przedłużenie Roztocza do Jana Pawła II, tuż obok ruszy budowa ul. Granitowej (stara nazwa robocza to ul. Wiadukt, droga pobiegnie od Jana Pawła II za os. Poręba w stronę przyszłej Trasy Zielonej w miejscu łącznika do Agatowej) wraz z pętlą komunikacji miejskiej.
"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:43, 14 Sty 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

"Do 15 listopada przyszłego roku zakończyć ma się budowa ul. Granitowej, która pobiegnie na tyłach os. Poręba w kierunku linii kolejowej. Droga będzie odchodzić od nowego odcinka ul. Jana Pawła II dokładnie w tym miejscu, w którym teraz jest prowizoryczne skrzyżowanie z jezdnią dojazdową do ul. Agatowej. Na skrzyżowaniu z ul. Jana Pawła II powstanie też sygnalizacja świetlna."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:04, 05 Lip 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ul. Granitowa: Kanalizacja jest, chociaż nikt jej nie zamawiał



Deweloper bez pozwolenia wybudował kanalizację na ulicy Granitowej. Ratusz od trzech miesięcy nie może wyjaśnić sprawy.


Deweloper na ulicy Granitowej bez pozwol...


Jeśli do końca roku urzędnikom nie uda się zamknąć postępowania, będą musieli zwrócić trzy miliony zł do budżetu państwa. Wszystko dlatego, że inwestycja jest współfinansowana z programu tzw. „schetynówek”, którego termin wykonania to grudzień 2010.

Sprawa sieci wodociągowej wybudowanej w niejasnych okolicznościach wyszła na jaw podczas obrad Rady Miasta. Radny Michał Widomski zaczął dociekać w sprawie kanalizacji przy ulicy Granitowej.

W tej okolicy duże osiedle bloków buduje deweloper Willowa II. Firma miała problem z zalewaniem ich budynków. Z tego powodu wybudowała kilkadziesiąt metrów kanalizacji.

Pod koniec lutego ratusz przeprowadził kontrolę sieci wodociągowej w tej okolicy. – Okazało się, że deweloper wybudował kawałek sieci bez pozwolenia – wyjaśnia Paweł Ząbek z Wydziału Audytu i Kontroli UM Lublin.

Ratusz zarządził wyjaśnienie sprawy. - Sprawdzamy, czy budowa jest zgodna z projektem sieci w tej części miasta – dodaje. W tym momencie wiadomo już, że deweloper – Willowa II nie miał pozwolenia na inwestycję.

Firma broni się i twierdzi, że wszystko było zgodnie z prawem. – Miałem pozwolenie na budowę jako inwestor zastępczy Wydziału Inwestycji – mówi Edward Wojciechowski z firmy Willowa II.

Ratusz teraz zastanawia się jak rozwiązać sytuację. – Badamy stan wybudowanej sieci. Jeśli okaże się, że gmina będzie chciała przyłączyć ten odcinek, zamówimy ekspertyzę prawną dotyczącą sposobu sfinansowania inwestycji – mówi Paweł Ząbek. - Trzeba będzie wycenić budowę i sposób jej rozliczenia – dodaje.

Jeśli urzędnicy będą działać tak wolno jak do tej pory, Ratusz może mieć duże kłopoty. Budowa ulicy Granitowej jest współfinansowana ze środków budżetu państwa tzw. „schetynówek”.

- Otrzymaliśmy na to 3 mln zł, wkład własny to ponad 8 milionów zł – mówi Irena Szumlak, skarbnik miasta. - Projekt musi być rozliczony do końca roku, jeśli nie zdążymy, trzeba będzie zwrócić dotację – dodaje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Pon 19:04, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna -> Informacje dotyczące dzielnicy. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin