Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna www.poreba2.fora.pl
Inwestycje mieszkaniowe na Węglinku i Porębie w Lublinie. PPH Orion, Willowa II, WIKANA, BUDOM, LUK.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy zarządca Pan Grzegorz Janiec - uwagi ocena
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna -> Wspólnota mieszkaniowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CZŁONEK ZARZĄDU WSPÓLNOTY
Gość






PostWysłany: Sob 23:16, 13 Mar 2010    Temat postu:

Witam wszystkich,

Poniżej przekazuję kilka informacji na temat bieżącego funkcjonowania naszej Wspólnoty:

1) Otrzymaliśmy w dniu dzisiejszym zestawienie opłat związanych z eksploatacją lokali. W piśmie brak informacji o terminie wnoszenia opłat - informację zweryfikuję w poniedziałek i niezwłocznie przekażę na FORUM. Największy ciężar stanowi centralne ogrzewanie i podgrzanie wody - opłata pobierana zaliczkowo. Wskazania logoterm niektórych mieszkań są takie, że część właścicieli lokali zmuszona będzie do dopłat, część będzie miała nadpłaty,

2) Sprzątanie klatek schodowych odbywać się będzie w piątki. Miejsca garażowe pod płytą mają być sprzatnięte w poniedziałek,

3) Rozliczenie pobranych opłat przez firmę DOM powinno nastąpić w nadchodzącym tygodniu. Dla rozwiania wątpliwości pojawiających się na FORUM informuję, że umowa o administrowanie z DOMem wygasła z końcem stycznia b.r. Tylko i wyłącznie dzięki zapisowi w aktach notarialnych (przenoszącym własność lokali) mówiącym o końcu lutego 2010, jako dacie objęcia tymczasowym administrowaniem, w lutym mieliśmy jako Wspólnota dostęp do mediów (woda, prąd, gaz). W lutym de facto nie mieliśmy Zarządcy. Wszelkie fakturowania były na WILLOWA II, a opóźnienie w przekazaniu faktur do DOMu spowodowało poślizg w rozliczeniu za miesiąc luty. Oznacza to, że w najbliższych dniach otrzymamy rozliczenie opłat wpłaconych zaliczkowo za połowę grudnia i styczeń, oraz rozliczenie za miesiąc luty - bez kosztów administrowania, gdyż w tym miesiącu nie mieliśmy administratora,

4) w ostatnich dniach lutego odbyło sie spotkanie developera, wykonawcy i projektatnów naszych bydynków w kontekście nieprawidlowości w działaniu instalacji alarmowej i wentylacyjnej w garażu podziemnym. Trwaja ustalenia co do powodu powstania usterki i sposobu jej BEZWZGLĘDNEGO USUNIĘCIA!,

5) na przełomie lutego i marca b.r. ujawiłem istotną usterkę w budynku 6p. - mianowicie szyby windy (w kl. I i kl. II) zostały zalane wodą. Prawdopodobnie została dokonana wadliwie izolacja szybu windy. Poziom wody wynosił ok. 50-60 cm. Obecnie, przy aktywnym udziale Pana Jańca wnikliwie identyfikowany jest problem. Naszym celem jest usunięcie problemu, gdyż w przyszłości może to znacząco wpłynąć na budżet Wspólnoty,

6) Zabezpieczone zostały wylazy dachowe. Do tej pory miały miejsce sytuacje w których osoby postronne (kilkuosobowe grupy młodocianych) wchodziły na dach 6p - nie sądzę, żeby podziwiali panoramę miasta,

7) Zarząd Wspólnoty wszedł w posiadanie pism od Multimedia i Nplay, które to firmy zainteresowane są świadczeniem usług na terenie Wspólnoty. Zgoda na przyłaczenie zostanie wydana w nadchodzącym tygodniu,

Cool W kwietniu na terenie Wspólnoty zostaną zamontowane kosze na śmieci - osobiście mam nadzieję, że zmniejszy się skala drobnych śmieci poniewierających sie wokół budynków, tym bardziej, że jeśli pogoda będzie sprzyjać zacznie się czas spacerów. Również w kwietniu przy wjeździe na terez Współnoty zostanie zamontowany znak drogowy: STREFA ZAMIESZKANIA. Wzrastająca skala parkujących samochodów przy ograniczonych zasobach parkingowych ma ukrócić parkowanie gdzie popadnie i stanowić możliwość informowania powołanych do tego służb w celu egzekwowania znaku (w strefie zamieszkania parkować można tylko na miejscach wyznaczonych),

9) sprawa podlicznika do miejsc postojowych w toku,

10) Wraz z Panem Jańcem i przedstawicielem WILLOWA II dokonany zostanie obchód naszej Wspólnoty w celu identyfikacji usterek. Planowany termin okreslony jest dość płynnie - jak tylko stopnieje śnieg, bo nie wiadomo co sie pod nim kryje,

11) Przypominam że pod adresem e'mail: [link widoczny dla zalogowanych] jako Zarząd Wspólnoty jesteśmy do Państwa dyspozycji. Proszę o istotne informacje dotyczące funkcjonowania Wspólnoty, uwagi, propozycje, itp. Jednocześnie (za co przepraszam) w bieżącym tygodniu ze względów technicznych zostały utracone otrzymane wiadomości. Wcześniej niestety żadnych nie było,

12) Od 1 marca wszelkie usterki związane z funkcjonowaniem nieruchomości proszę zgłaszać do Pana Jańca. Z WILLLOWA II na chwilę obecną nie łączy nas nic, poza 3-letnim okresem gwarancji,

13) Podziękowania dla Pana Sąsiada z I kl. 6p, który podjął inicjatywę i zamontował odbojniki przy drzwiach!

Przekazując Państwu powyższe informacje pozostaję z Poważaniem
Tomasz Anzorge
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anna




Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 23:38, 13 Mar 2010    Temat postu:

Mam pytanie co zawiera kwota opłaty za miejsce parkingowe? Czy zawiera opłatę za oświetlenie? Czy jeżeli zostanie założony podlicznik to będą dodatkowe opłaty za prąd w garażu poza tą kwotą 19 zł? W jaki sposób rozliczane jest oświetlenie części wspólnych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 23:58, 13 Mar 2010    Temat postu:

Dziękuję członkowi Zarządu Wspólnoty za przekazanie tych istotnych dla Nas bieżących informacji na temat WM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CZŁONEK ZARZĄDU WSPÓLNOTY
Gość






PostWysłany: Nie 0:01, 14 Mar 2010    Temat postu:

Odpowiadam na post Anny:
na koszt opłaty za miejsce parkingowe składa się:
- utrzymanie czystości 5 PLN/ 1 miejsce postojowe,
- pozostałe koszty 2 PLN/1 miejsce postojowe
- energia elektryczna 12 PLN/1 miejsce postojowe
RAZEM 19 PLN miejsce

Zwracam uwagę na konstrukcję prawną miejsca postojowego - nie jest to wyodrębniona nieruchomość, a udział w nieruchomości, płacimy nie tylko za prostokąt na którym parkuje pojazd, ale też za ciągi komunikacyjne, prąd pozerany przez bramę wjazdową. Do tej pory za miejsca postojowe nie były pobierane opłaty przez dotychczasowego administratora. Z własnego doświadczenia dodam, że na porębie na terenie spółdzielni mieszkaniowych opłaty związane z eksploatacją garaży (to trochę co innego niż miejsca postojowe bo każdy garaż jest zamknięty) to kwota 40-50 PLN m/c + opłaty licznikowe za prąd zuzyty w garażu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Nie 0:03, 14 Mar 2010    Temat postu:

Mam następujące pytanie: co jaki czas zaplanowano odczyty logoterm i związane z tym rozliczanie zaliczek na c.o.? oraz jaki w związku z tym zaplanowano zaliczkowanie opłat na c.o. (na sezon grzewczy czy przez 12 miesięcy)?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CZŁONEK ZARZĄDU WSPÓLNOTY
Gość






PostWysłany: Nie 0:28, 14 Mar 2010    Temat postu:

A co to jest sezon grzewczy??? W ostatnich latach anomalie pogodowe powodowały że w styczniu było +12 st. c. Na przełomie 2009/10 natura przypomniała w jakiej strefie klimatycznej zyjemy. Zgodnie z uchwałą Wspólnoty 3,5 PLN/M2 to stawka płatna przez cały rok, oczywiście z możliwością jej obniżenia przez członków Wspólnoty. Ponadto - co pominąłem we wcześniejszej poczcie odnośnie wywozu śmieci - liczna 2 osób została przyjęta umownie, bo jakas baza musiała być przyjęta. W celu weryfikacji prośba o wypełnienie stosownych druków dostarczonych do skrzynek pocztowych. Jednocześnie informuje, że 7 PLN/ zamieszkała osoba nie musi byc wielkością docelową, a można się liczyc z dopłatami. Bezmyślność niektórych członków wspólnoty, tj głównie wrzucanie do konterena pustych kartonów bez uprzedniego ich połamania, zrzutka gruzu obok konterera OBCIĄŻA WSZYSTKICH CZŁONKÓW WSPÓLNOTY!!! Osobiście rozumiem że ktoś wurzuca karton po frytownicy, ale niech go połamie! bo taki zajmuje mniej miejsca niż niektnięte pudło. Tak samo fajnie, że ktoś burzy ściany w mieszkaniu, ale wywóz gruzu sponsorujemy wszyscy. Potem opluwacie się na forum że ten taki, a tamten inny. Wszyscy postępujmy fair.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Nie 9:07, 14 Mar 2010    Temat postu:

Dziękuję Członkowi Zarządu Wspólnoty za wyjaśnienie odnośnie "sezonu grzewczego". Oczywiście zdaję sobie z tego sprawę, że w styczniu może być +16 stopni a w marcu -20, stąd moje pytanie na które nie otrzymałem odpowiedzi (a jest to sedno całego zaliczkowania) jak często w roku będą prowadzone rozliczenia ciepła na podstawie odczytów z logoterm?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mieszkaniec
Gość






PostWysłany: Nie 9:21, 14 Mar 2010    Temat postu:

Jeszcze jedno pytanie do Zarządu: kiedy zostanie założona bramka przed budynkiem 13 o tym nikt nie wspomina.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agusia




Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 9:41, 14 Mar 2010    Temat postu:

Być może odpowiedź na powyższe pytanie znajdują się w temacie "Ogrodzenie osiedla"

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agusia dnia Nie 10:47, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mieszkaniec
Gość






PostWysłany: Nie 10:30, 14 Mar 2010    Temat postu:

Ale odpowiedź chciałbym uzyskać od członka zarządu na temat bramki przed 13
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mda
Gość






PostWysłany: Nie 17:10, 14 Mar 2010    Temat postu:

Postaram dowiedzieć się jutro na rozmowie z Panem Jańcem, bo się do niego wybieram osobiście, ale Agusia może mieć rację; budowniczowie Orionu mają wyraźnie problem z prawidłowym wyprowadzeniem wyjazdu, tak, żeby nie kolidował z naszą bramką. Wyraźnie widzę to z mojego okna!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:25, 14 Mar 2010    Temat postu:

W celu udokumentowania jak wygląda odśnieżanie u Nas, a jak u sąsiadów wykonałem kilka zdjęć. Będę w tej sprawie interweniował u Pana Grzegorza Jańca. Relacje z kontaktu zdam na forum.











Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez wuaeriate dnia Nie 18:26, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuaeriate
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 10:53, 15 Mar 2010    Temat postu:

Konktaktowałem się z panem G. Jancem w sprawie odśnieżania. W dniu dzisiejszym odśnieżanie wykonał stróż pilnujący budowy i od razu widać poprawę w odśnieżaniu chodników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 11:13, 15 Mar 2010    Temat postu:

jak dobrze ze ktos zadzwonil (ja tez ale bylo zajete) a pracownik naszego zarzadcy nie spal tylko przyszedl do rpacy pijany.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Pon 11:03, 15 Mar 2010
PRZENIESIONY
Pon 11:37, 15 Mar 2010    Temat postu: Pytania do Zarządu Wspólnoty

Co Zarząd zamierza uczynić w celu wyegzekwowania od administratora lepszego odśnieżania terenu wspólnoty, w szczególności wyjazdu z garażu?
Droga wyjazdowa powinna być codziennie przygotowana na 6.00 rano - odśnieżona i odkuta z lodu, posypana piachem lub czymś innym. W garażu docelowo parkować będzie 79 samochodów!!!
Stan wyjazdu w dniu dzisiejszym to skandal.
Proszę zwrócić uwagę, że jeden odśnieżający człowiek na naszym terenie to zdecydowanie za mało, a tragedia gdy ten jedyny człowiek śpi zamiast pracować.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.poreba2.fora.pl Strona Główna -> Wspólnota mieszkaniowa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin